Armored Warfare - Early Access Faza II - czyli co w trawie piszczy...
W dniu dzisiejszym devsi Obsidianu zapowiedzieli start drugiej odsłony Early Access, która planowana jest w terminie od 10 - 24 czerwca włącznie. Zgodnie z wcześniejszą obietnicą nie będzie resetu postępu w grze czyli tak zwanego "wipe" dzięki czemu dalej można grindować pojazdy, aż do 7 tieru, który również ma zostać wprowadzony do czekającej Nas drugiej fazy EA.
Przede wszystkim dostaniemy możliwość odkrycia i testowania 7 tieru pojazdów.
Dodatkowo pojawi się nowa mapa o nazwie Roughneck. Devsi obiecują również poprawę optymalizacji gry i wsparcie dla systemów x32. Rozmiar patch'a to około 11,8 GB i będzie on dostępny do pobrania najprawdopodobniej 9 czerwca.
Data: 10 - 24 czerwca 2015
Serwer EU
17:00 - 21:00 - w tygodniu
16:00 - 22:00 - w weekendy
Serwer NA
01:00 - 05:00 - w tygodniu
00:00 - 06:00 - w weekendy
00:00 - 06:00 - w weekendy
Grę możesz pobrać tutaj - ARMORED WARFARE CLIENT DOWNLOAD
Status serwerów sprawdzisz tutaj - SERVER STATUS
Co czeka Nas w drugiej fazie Early Access?
Ponadto zostały wprowadzone następujące zmiany:
Ogólne
- Dodano 7 poziom pojazdów
- Poprawiono optymalizację
- Dodano możliwość ustawienia czułości myszki dla trybu artyleryjskiego i snajperskiego
- Dodano osłony na mapie Ghost Field
- Naprawiono wykryte błędy na wszystkich mapach
- Usunięto pył z garażu
- Zmniejszono penetrację wielu pocisków w celu zwiększenia znaczenia opancerzenia czołgów podstawowych.
- Zmieniono model zdobywania reputacji oraz kredytów: trzykrotny wzrost zdobywanej reputacji, ośmiokrotny wzrost zdobywanych kredytów.
Zmiany w GUI
- Ulepszono interfejs w garażu
- Poprawiono HUD
- Zmieniono listę znajomych
- Wprowadzono możliwość minimalizowania okna czatu
Zmiany w pojazdach:
M2 Bradley
- Salwa posiada dwa pociski
- Przeładowanie salwy wzrosło do 24 sekund
- Przeładowanie pomiędzy pociskami w salwie wynosi 2 sekundy
- Obrażenia pojedynczego pocisku zostały zmniejszone o 25%
FV510 Warrior
- Działo posiada 6 nabojowy magazynek
- Ilość przewożonej amunicji została zmniejszona
- Obrażenia od pocisku wzrosły o 50%
- Przeładowanie magazynka zmniejszone z 9 do 6 sekund
Expeditionary Tank
- Szybkostrzelność wzrosła o około 7.5%
- Powiększono minimalny okrąg celownika
- Powiększono maksymalny okrąg celownika
Begleitpanzer
- Zmniejszono uszkodzenia dla każdego typu pocisku
FV101
- Zmniejszono odrzut działa
- Zadawane obrażenia zmalały o około 10%
M113
- Penetracja na pocisku DM 43A1 API wzrosła do 50mm
- Penetracja na pocisku DM 63 APDS wzrosła do 53mm
M551 „Sheridan”
- Czas przeładowania wzrósł z 12.55 sekundy do 13.94 sekundy
- Minimalne skupienie celownika zwiększone z 0.25 do 0.27
- Czas skupiania wzrósł z 4.3 do 4.6 sekundy
- Usunięto nie historyczną amunicję APFSDS
M60A2
- Czas przeładowania wzrósł z 12 do 13.33 sekundy
- Uszkodzenia zmniejszono o 7.5%
MBT-70
- Czas przeładowania wzrósł z 10.67 do 12.7 sekund
- AMX-10P PAC90
- Zmniejszono obrażenia o 7.5%
T-62
- Zwiększono o około 10% obrażenia dla pocisków AP i HE i o około 15% dla pocisków S.C.
- Szybkostrzelność spadła o około 5%
AMX-10P
- Obrażenia zwiększono o 7.5%
Balans
- Pociski odłamkowo-burzące będą zadawały mniejsze obrażenia silnie opancerzonym celom
- Penetracja dział 100mm+ zmalała (nie dotyczy artylerii)
Zmiany w artylerii.
- Zwiększono celność wszystkich pojazdów artyleryjskich
- Zmniejszono przeładowanie pomiędzy pociskami w salwie następujących pojazdów: Akasiya, Abbot, Palmaria i PzH2000.
- Zmniejszono obrażenia zadawane przez Akatsiye i Palmarnie
- Zmniejszono czas celowania artylerii
- Zwiększono celność podczas obrotu wieżą
- Zwiększono celność podczas ruchu, obrotu kadłuba i wieży dla wszystkich czołgów podstawowych.
- Zmniejszono czas przeładowania PPK dla pojazdów z wyższych poziomów
Zmiany w systemie progresji
Nowość - Kill StreaksGdy gracz zabije przeciwnika, jego reputacja zdobyta podczas meczu wzrośnieBonusy kumulują się, gracz nie będzie również nagradzany za błędne decyzje (przykładowo kradzież fraga zamiast strzelania w niebezpieczniejszy cel)
Nowość - Spotting StreaksKiedy gracz wykryje wrogi pojazd, dostanie bonus do reputacji za wszystkie uszkodzenia które drużyna zada temu pojazdowi.Zapewni to dodatkową korzyść zawiadowcom
Nowość – Mnożnik za zajmowanie bazyZdobyta reputacja oraz kredyty zależą teraz od ilość żywych przeciwników. Im więcej graczy żyje tym zyski są większeDzięki temu zwiększy się ilość osób które będą próbowały zająć bazę gdy przeciwna drużyna ma kilka pojazdów
Zmiany w ekonomi:
- Zmieniono wartość kredytów i reputacji, dzięki temu nagrody za mecz będą bardziej precyzyjne.
Zmiany w nagrodach:
- Nieznacznie zmniejszono punkty bazy
- Nieznacznie zwiększono nagrody za zwiad
- Nieznacznie zwiększono nagrody za asysty
Zmiany w cenach:
- Zmniejszono koszty zakupu wszystkich modułów na poziomie 1 z 8000 do 6000
- Zmniejszono koszty zakupu wszystkich modułów na poziomie 2 z 64000 do 32000
- Zmniejszono koszty zakupu wszystkich modułów na poziomie 3 z 160000 do 128000
- Zmniejszono koszty zakupu wszystkich modułów na poziomie 4 z 360000 do 256000
- Zmniejszono koszty zakupu wszystkich modułów na poziomie 5 z 720000 do 512000
- Zmniejszono koszty zakupu wszystkich modułów na poziomie 6 z 1080000 do 1024000
- Zmniejszono koszt zakupu pojazdów poziomu 2 z 16000 do 12000
- Zmniejszono koszt zakupu pojazdów poziomu 3 z 160000 do 120000
- Zmniejszono koszt zakupu pojazdów poziomu 4 z 640000 do 480000
- Zmniejszono koszt zakupu pojazdów poziomu 5 z 2560000 do 1920000
- Zmniejszono koszt zakupu pojazdów poziomu 6 z 4000000 do 3840000
- Maksymalny koszt naprawy poziomu 1 zmniejszył się z 3200 do 1600
- Maksymalny koszt naprawy poziomu 2 zmniejszył się z 3200 do 1600
- Maksymalny koszt naprawy poziomu 3 zmniejszył się z 9600 do 7200
- Maksymalny koszt naprawy poziomu 4 zmniejszył się z 16000 do 12000
- Maksymalny koszt naprawy poziomu 5 bez zmian
- Maksymalny koszt naprawy poziomu 6 zmniejszył się z 28800 do 28000
- Koszt ulepszonej amunicji dla pojazdów 1 poziomu zmalał z 2400 do 1600
- Koszt podstawowej amunicji pojazdów 2 poziomu zmalał z 6400 do 3200
- Koszt podstawowej amunicji pojazdów 3 poziomu zmalał z 10400 do 5200
- Koszt podstawowej amunicji pojazdów 4 poziomu zmalał z 24000 do 18000
- Koszt podstawowej amunicji pojazdów 5 poziomu zmalał z 41600 do 36000
- Dla poziomów 2-4 koszt ulepszonej amunicji zmalał wykładniczo do tej powyżej
Z mojego punktu widzenia.
To dobrze, że Obsidian nie kazał Nam zbyt długo czekać na kolejną fazę Early Access. Cieszy mnie też fakt długości trwania - 14 dni - kolejnych testów jednak to, że serwery nie będą działać 24h na dobę, chociażby w weekendy jest ogromnym minusem. Szczerze mówiąc trochę mnie to zdziwiło bo ploty w internetach mówiły co innego. Oczywiście do 10 czerwca jeszcze wiele rzeczy może się zmienić, ale... .
In plus na pewno zmiana w polityce ekonomii gry dzięki czemu grindować będzie łatwiej i szybciej co pozwoli na wstępne rozeznanie czym warto grać, a co jest tylko ładnie wyglądającym pojazdem w garażu. Ciekawy jestem również zmian w optymalizacji bo choć na fps nie narzekałem to oczywiście im więcej tym lepiej. Mam nadzieję, że devsi ogarnęli problemy z czułością myszki i z pociskami HE - bo nie ma nic bardziej wkurzającego jak niewidzialny ninja LAV-150 szatkujący od frontu T-62. I może Sheridan nie będzie już taki "OPe".
Źródło: Forum AW
In plus na pewno zmiana w polityce ekonomii gry dzięki czemu grindować będzie łatwiej i szybciej co pozwoli na wstępne rozeznanie czym warto grać, a co jest tylko ładnie wyglądającym pojazdem w garażu. Ciekawy jestem również zmian w optymalizacji bo choć na fps nie narzekałem to oczywiście im więcej tym lepiej. Mam nadzieję, że devsi ogarnęli problemy z czułością myszki i z pociskami HE - bo nie ma nic bardziej wkurzającego jak niewidzialny ninja LAV-150 szatkujący od frontu T-62. I może Sheridan nie będzie już taki "OPe".
Źródło: Forum AW
0 komentarze:
Prześlij komentarz